Portugiskisk vattenhund

R

Rianimare

Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!

R

Rianimare

Är det ingen mer än jag som tycker att de är suuuper gulliga?

R

Rianimare

Ja dom är ju bara fööör söta!! :love: :love: :love:
Men jag vet helle ingenting om dom!! :)

P

Patricia

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

P

Patricia

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

P

Patricia

P

pulkan

känner flertalet som har dessa underbara hundar! :love:

brukar kolla på utställningar & sådär, kul för rasen växer!

jag uppfattar rasen som go, barnvänlig & pålitlig, personlig! Kan användas till mkt :)
Kärade ner mig i en när jag var liten, saknad.

R

Rianimare

Ja, hon är väldigt trevlig. Mycket social och barnvänlig, snäll mot andra hundar. Jättegoooo helt enkelt!!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Kanske lite off-topic, men den här tråden tillsammans med alla rasvalstrådar och ovanliga-raser-tråden har fått mig att fundera över vad...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
15 034
Hundträning Hej allihopa. Jag behöver be om hjälp. Har suttit och tänkt och försökt förstå men kommer inte fram till något. Kan vara att jag är...
2
Svar
24
· Visningar
2 084
Senast: Migo
·
Relationer Killen har en granne som beter sig mer och mer mysko, i början var hon rar men nu tycker jag mest det blir en otrevlig stämning. Jag...
2
Svar
30
· Visningar
2 982
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Förlåt om dethär är en dum fråga! Men jag undrar bara vad ni tycker om man kan ha hund fast att man har rullstol? För alltså vissa saker...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 645

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Rocka sockorna