Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
Hundavel & Ras
Kanske lite off-topic, men den här tråden tillsammans med alla rasvalstrådar och ovanliga-raser-tråden har fått mig att fundera över vad...
Hundavel & Ras
Förlåt om dethär är en dum fråga! Men jag undrar bara vad ni tycker om man kan ha hund fast att man har rullstol? För alltså vissa saker...
Hästnyheter "Existentiella frågor berör, men det är sällan vi tar det snacket med våra ungdomar även om det är det mest naturliga." Det säger Sigrid...
Hundavel & Ras Jag gav honom skonkost när han blev akut dålig, förmodligen en magbakterie.
Sen när han blev frisk fick han stå kvar en period på det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.