Bukefalos 26 år!

Portugiskisk vattenhund

R

Rianimare

Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!

R

Rianimare

Är det ingen mer än jag som tycker att de är suuuper gulliga?

R

Rianimare

Ja dom är ju bara fööör söta!! :love: :love: :love:
Men jag vet helle ingenting om dom!! :)

P

Patricia

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

P

Patricia

hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..

P

Patricia

P

pulkan

känner flertalet som har dessa underbara hundar! :love:

brukar kolla på utställningar & sådär, kul för rasen växer!

jag uppfattar rasen som go, barnvänlig & pålitlig, personlig! Kan användas till mkt :)
Kärade ner mig i en när jag var liten, saknad.

R

Rianimare

Ja, hon är väldigt trevlig. Mycket social och barnvänlig, snäll mot andra hundar. Jättegoooo helt enkelt!!

Liknande trådar

Hundhälsa Hur jobbar du med berikning för din hund? Jag vet att det finns en hel del tips att googla fram men nu undrar jag hur just du gör. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 226
Hundavel & Ras Jag mötte en hund på promenad tidigare och blev spontant (men för sent för att komma mig för att fråga människan som höll i kopplet)...
Svar
8
· Visningar
880
Övr. Hund Hej har hamnat i tvist med min uppfödare. Skulle gärna vilja höra om någon har liknande erfarenheter! Det är så att vi köpte en valp av...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 524
Hundhälsa Fler här har ju hundar med mycket päls. Som van från dobermann där man liksom badar hunden när den är skitig typ några gånger som valp...
Svar
8
· Visningar
914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• EU vill förbjuda blodston

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CLIV
  • Traumatisk bindning
  • Bänkskiva i kalksten

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?