Portugiskisk vattenhund

R

Rianimare

Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!
 
Är det ingen mer än jag som tycker att de är suuuper gulliga?
 
Ja dom är ju bara fööör söta!! :love: :love: :love:
Men jag vet helle ingenting om dom!! :)
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
hejsan.. en jag känner har en sådan.. jag tycker att den är väldigt trevlig.. men jag vet inte så mycket om dom.. men du får leta i hundböcker/rasböcker..
 
känner flertalet som har dessa underbara hundar! :love:

brukar kolla på utställningar & sådär, kul för rasen växer!

jag uppfattar rasen som go, barnvänlig & pålitlig, personlig! Kan användas till mkt :)
Kärade ner mig i en när jag var liten, saknad.
 
Ja, hon är väldigt trevlig. Mycket social och barnvänlig, snäll mot andra hundar. Jättegoooo helt enkelt!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå...
Svar
11
· Visningar
526
Senast: Vovve
·
Hundträning undrar lite då han har börjat tuffa till sig. Inte mot de lite starkare hundarna vi känner, där lägger han sig platt, men mot den...
Svar
13
· Visningar
549
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 311
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 879

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp