Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Bebben

Trådstartare
Mina andra familjemedlemmar fick också bli lite fotograferade idag, efter att valparna haft sin tur med kameran.
Monster börjar växa på sig lite nu, och ser rätt hemsk ut över korset för tillfället :p
Peggy tyckte att vi var extremt tråkiga, och dom flesta bilderna ser hon halvt döende ut på...
Benjamin ställde upp som vanligt, och showade fint för oss :love:
Moony är grön i ansiktet, och var allmänt ointresserad av att ens kika upp från valplådan, så där blev det bara en kass bild.

DSC-0358.jpg


DSC-0367.jpg


B-kullen-08-10-146.jpg


B-kullen-08-10-095.jpg
Trött blir man...

Mer kommer i nästa inlägg...
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

B-kullen-08-10-106.jpg
Mor och dotter...

B-kullen-08-10-087.jpg
En trött mamma till 11 hungriga barn...
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Vilka fina bilder! Jag är verkligen inget fan av amstaffar och hundar som liknar den typen, men dina hundar är så jäkla fina! Särskilt tikarna! :)
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Tack så mycket, det är verkligen kul att höra från någon som inte är en Amstaff-avgudare :) Jag är oerhört stolt över mina hundar, även om bara den yngsta är min egen uppfödning.

Bilderna har jag att tacka min underbara vän för! Och rätt lätta hundar, det tog sisådär 10 min att fota alla hundarna, och ingen redigering alls. Jag gillar sånt :D
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Alla blir kära i Monster :D Speciellt roligt för mig, eftersom det tog mig ett antal år att få till kombinationen som skapade henne och som jag hoppades så på!
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Underbara bilder! och jag tror sällan att jag sett så trevliga uttryck på amstaffs. De ser så nöjda och coola ut på ett vis hundarna jag sett ute inte alls gett intryck av att vara.
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

:love::love::love:

Fast du visste nog redan att jag skulle älska dom.

Satan vad jag sackar min fd Amstaff Sharam (han var ju lika gammal som din Benjamin om du minns), men han blev tyvärr attackerad av en rottis o fick väääldigt allvarliga skador :cry:
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Dom är väldigt coola. Vana vid alla mina påhitt numera ;)

Skämt åsido så är allihopa väldigt stabila, och blir sällan stressade av något överhuvudtaget och det återspeglas säkert i bilderna.

(Fast dom ser säkert inte lika coola ut när alla tre är på promenad samtidigt, och valpen trasslat in sig i pappas koppel, som i sin tur ser skitförnärmad ut, samtidigt som valpen biter mamma i örat som sen råkar bita pappa som då vrålar ifrån. Någonstans där i mitten brukar jag gå, med tillhörande barnvagn alternativt en 3 åring på släp ;) :rofl: )
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Självklart minns jag! Gud så tråkigt att höra :( När hände detta? Måste vara jättejobbigt att förlora sin hund bara sådär.
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

(Fast dom ser säkert inte lika coola ut när alla tre är på promenad samtidigt, och valpen trasslat in sig i pappas koppel, som i sin tur ser skitförnärmad ut, samtidigt som valpen biter mamma i örat som sen råkar bita pappa som då vrålar ifrån. Någonstans där i mitten brukar jag gå, med tillhörande barnvagn alternativt en 3 åring på släp ;) :rofl: )

SNÄLLA be någon fotografera det :rofl:
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

:love::love::love:

(jag tror inte jag behöver säga annat)
:love::love:
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Benjamin hälsar att han också tycker det, men att vissa tikar inte alls kan uppfatta charmen alla gånger, och suckar djupt....
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

ps. har du ingen bild på avon? kan tänka mig hur snygg han blivit:love:
 
Sv: Poserande Amstaffar! *Bildbomb*

Det är bland det hemskaste jag varit med om, kunde inte titta på en Amstaff utan att börja smågråta efter det.
Det hände i februari 2008 så han blev bara 2 år :(
Men nu har jag funderingar på en engelsk-staff ist.
Det är ändå fint att se dina hundar speciellt Benjamin, då det påminner mig om mitt hjärta.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Tog lite nya, mer seriösa, kort idag på våra små odågor. Eller ja, försökte i alla fall! Har inte riktigt vant mig vid bytet från Canon...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 206
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp