Positiva tråden del 2

Behöver lite positivitet här är alldeles för negativ mot mig själv ibland 🙈
En grej är att det ska bli lite mildare snart så skönt :bow:
Och att jag ser fram emot fler lediga dagar med lite roliga ganska okomplicerade aktiviteter. Såsom mat på restaurang, bowling, två längre uteritter och lite smått och gott
 
Kål! 🥰😍😘❤️ Just nu rödkål och brysselkål. Svårt att vara ateist när kål finns.
69FE77B4-93C9-4890-9C9D-6279B4BC417C.jpeg
 
Imorgon kommer min rullstol! Äntligen. Jag ser så sjukt mycket fram emot att komma ut själv och kanske också utan att bli skitdålig av ansträngningen. 🦼 :bow:

Också sjukt positivt att ha fått hjälp att dribbla bort obstruerande arbetsterapeuten som när jag väl upptäckt att han förhalat det hela igen sa att det tyvääääärr inte skulle gå att ordna förrän nästa år eftersom han är pappaledig. Nu kommer en annan at. Och min frihet på hjul. :love:
 

Liknande trådar

Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 148
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 248
Kropp & Själ Inspirerad från annan tråd :) Ibland drunknar de positiva bitarna i livet av det negativa, så här struntar vi i allt negativt och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
3 995
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp