Positiva tråden del 2

Hade med Karl Dyall på bussen igår. Tyckte han var lik och nu när jag googlar så förstår jag ju att det faktiskt var han!
Lite kul. Mest fascinerad över att jag direkt kom på vem han var lik, många andra kändisar har tagit sin lilla tid innan jag kommit på vem det är. Men Karl Dyall som jag knappt hört om på många år,kom jag på direkt.

Som jag skrivit i störiga-tråden så råkade jag ut för en osannolik olycka i lördags.

Det positiva är alla fantastiska människor som hjälper mig 😊 I stallet är de snälla mot min häst som till och med fick gå på promenad idag💜
Andra har kommit hem till mig med saker, hämtat ut medicin, klurat ut praktiska lösningar och i helgen ska några hämta min bil från stallet.

Jag är lyckligt lottad som har såna människor omkring mig mitt i eländet.

Körde två mil i ca 70-80 med en matlåda på taket igår och när jag kom hem låg den kvar, med innehåll! Bara en sån sak :up:
20251027_161701.webp

Varit och bytt en defekt sak i en affär idag. Fick tillgodo summan så köpte flera nya, i kassan visade det sig att jag hade mer än dubbelt så mkt tillgodo. Vet inte hur det gick till men kvittona ser ok ut, antagligen hade jag redan en summa tillgodo eller bonus på medlemskapet. Har försökt att kolla på mitt medlemskort men hittar inget.

Liknande trådar

• Döden
  • Förkylning/influensa mm
  • DNA
  • Pepptråd, eller hur hanterar man kropppens flyktrespons.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Hur parkerar ni?
Tillbaka