Posters till badrummet

TeamLundVer

Trådstartare
Vi har en väldigt stor (upp till 4,3m hög) vägg i badrummet som, så när som på ett par handdukar, är helt tom.

Vi har hela tiden tänkt oss ett gäng svartvita bilder här i vita ramar. Efter snart ett års funderande har vi dock inte kommit längre än så för vi hittar helt enkelt inte bilderna som passar in.

Jag hoppas därför att ni kan komma med input på bilder som skulle passa här, och med varandra. Vill så gärna ha detta klart i augusti så att badrummet blir helt klart. Tänkte köpa dushdörrarna då med.

IMG_20200705_224928.jpg

Ursäkta röran, vi har inte orkat i helgen 🙈
Lägger in en bild till på badrummet i nästa inlägg så att ni får stilen
 
Beroende på vad ni gillar:

Fotokonst. Nick Brandts djur eller Vincent Peters fotomodeller. Kanske något av Vee Speers - blommor samt något av de mindre märkliga barnporträtten (Fotografiska museet har många posters)

Gillar ni Jazz så finns många vackra bilder - t.ex. filmaffischer till Lets get lost och Lady sings the blues. Öht filmaffischer till en genre ni gillar eller en tidsperiod etc.

Finns det någon stad ni älskar som man kan hitta bilder ifrån? Någon hobby som kan ge uppslag.

Själv älskar jag Carina Länks posters för Biologiska museet från tidigt 1990-tal, men de är i färg
 
Jag skulle vara sugen på ett par posters av Antelope Canyon (men då blir det nog färg i rött, rostbrunt, orange och gräddvitt) Bildgoogla!. Själv har jag planer på bilder från mina egna resor och då blir det geologi (eller för privat).

PS Alla ska bildgoogla Antelope canyon
 
Beroende på vad ni gillar:

Fotokonst. Nick Brandts djur eller Vincent Peters fotomodeller. Kanske något av Vee Speers - blommor samt något av de mindre märkliga barnporträtten (Fotografiska museet har många posters)

Gillar ni Jazz så finns många vackra bilder - t.ex. filmaffischer till Lets get lost och Lady sings the blues. Öht filmaffischer till en genre ni gillar eller en tidsperiod etc.

Finns det någon stad ni älskar som man kan hitta bilder ifrån? Någon hobby som kan ge uppslag.

Själv älskar jag Carina Länks posters för Biologiska museet från tidigt 1990-tal, men de är i färg
Riktigt bra idéer 👍
Tar med mig till mannen
 
Jag skulle vara sugen på ett par posters av Antelope Canyon (men då blir det nog färg i rött, rostbrunt, orange och gräddvitt) Bildgoogla!. Själv har jag planer på bilder från mina egna resor och då blir det geologi (eller för privat).

PS Alla ska bildgoogla Antelope canyon
Supercoolt 🤩
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 140
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 089
Senast: Pratsch
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
37 922
Hemmet NU är äntligen julen utstädad från vardagsrummet 🙌 och det börjar bli hög tid att ta tag i inredningen av detta rum. När vi gjorde om...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp