Postlåda!!

Kicki_83

Trådstartare
Nu har ja å sombon flyttat till landet och fått våran första postlåda. Jätte kul!

Men vi har ett litet problem.
Hur får man dit sitt namn bäst??

Vi vill att det ska stå vara efternamn på plåtl postlådan så brevbäraren vet vilken låda som e våran av de tre som står där.

Nån som har bra tips på material som fäster bra på en kall plåtlåda???
 
Sv: Postlåda!!

köp en liten mässingsskylt med era efternamn graverade i, borra två små hål i lådan och skruva fast skylten :)
 
Sv: Postlåda!!

Ja det har ja funderat på det är snyggt...nån som vet vart man kan få tag på sånna??
 
Sv: Postlåda!!

hos låssmeder brukar det finnas, de har hand om både lås och brevlådor.. eller hos nyckelservice..
annars kan du höra i t.ex en travshop :idea: de gör ju brickor till selar med hästnamnen på :)

lycka till!
 
Sv: Postlåda!!

Ja där kanske man får kolla läget...hittade ett ställe på nätet oxå men skylten kostade 210kr. Det lät nästan lite dyrt!
 
Sv: Postlåda!!

Va tror ni om en sån här skylt??

302223.jpg

Levereras förtejpad för enkel uppsättning. Funkar det på postlåda tro??
 
Sv: Postlåda!!

Eftersom just de skyltarna är avsedda för brevlådor bör de ju funka :angel:

Jag har en kompis som har en dekalskärare och han ska göra en dekal åt mig. Namnet kommer att stå i cirkel och husnumret i mitten.

Annars funkar det med vanliga gnugga-på-bokstäver oxå.
 
Sv: Postlåda!!

images


Google is your friend. ;) Fast jag stavade lite vajsing igår. Letra Tag heter de... Det är en liten skrivmaskin som skriver ut på en självhäftande remsa i "valfri" färg. :)
images


Fungerar även väldigt bra till att märka upp rykthinkar, borstar, hyllor, böcker...
Modellen på bilden verkar vara något "utdöd" men det finns andra modeller...
Maskinen kostar 200-300 kr...
 
Senast ändrad:
Sv: Postlåda!!

Jo ja Googlade ja med och hittade på vad det var...

Men skickade efter den där skylten jag visade innan hoppas det blir bra annars får man skaffa såndär maskin kanske!
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
Hundträning Hej! Jag har en Australian shepherd valp på 16 (kanske 17 nu? Tiden går fort) veckor. Tanken är att hon ska bli en framtida...
Svar
19
· Visningar
1 880
Senast: Åsa A
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 782
Senast: shia
·
Ridning Har ni ridit hästar bara 3 gånger i veckan? Hur fungerade det? Hur la ni upp er träning? Hur länge red ni? Tävlade ni? Hur klarade...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 490
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp