Bukefalos 28 år!

Potrera Chica??

sissu

Trådstartare
Är det någon som vet hur denna sadels grader är smal, medium respektive bred bom?

Är det någon som möjligen har en blid så man kan se hur de ser ut under?

Är de hårda, mjuka? De ser ju så förbenat smala ut i midjan, hur är de att sitta i för underlivet?

MVH/
 
Hm...nu kanske jag är helt ute och cyklar, men det är väl en skolsadel eller hur?

Ta och fråga inne på barock istället i så fall.
 
Ingen cykling inte. En KORT skolsadel!!

Finns bl.a. på Rörmossens hemsida, men Hü&Hott är billigare, men där finns även en Rianosadel (stavas lite olika beroende på hemsida) som också är ganska kort och intressant.

Kastade ut den på Barock så får jag se..Skall även kolla upp en annan men det tar jag "vår" KW på :D.

MVH/
 

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
386
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej Jag söker tips på (hopp)sadlar. Utgår från ryttaren och får därefter se vad som passar på respektive häst. Önskemål: Mycket framvalv...
Svar
0
· Visningar
409
Senast: Hopplan
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 527
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 490

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp