gul_zebra

Trådstartare
Ska iväg till Stockholm och behöver lite extra kräm till telefonen. Ska ha Endomondo igång i en sisådär 10 timmar så lite laddning på tåget duger inte utan jag får snällt ta med mig en powerbank eller två. Kommer dock inte ha så värst mycket nytta av den efter trippen så jag vill ha något billigt, men jag kan samtidigt inte undgå att bli lite skeptisk gentemot billiga grejer ifall de fallerar...
Rustas powerbanks, är det någon här som provat någon av de? Fungerade de som de ska?
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 120
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 294
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 631
Senast: alazzi
·
Hästhantering Har ett litet problem med den ena hästen. Han är 8 år, väldigt snäll men har attityd, är känslig och uppmärksam, både när det gäller...
Svar
18
· Visningar
2 123
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp