Bufera

Trådstartare
Ja, skulle behöva införskaffa en bra powerbank. Vilka är bra? Vad ska man tänka på när man köper?
Behöver använda den kanske 1 gång/dygn, slipper gärna ladda banken på ett par dagar. :)
 
Vad ska du ladda upp med powerbanken? :)

Är det en vanlig telefon så räcker det med en powerbank på typ 5000mAh. Tänk på att porten gärna ska vara på 2,1A för lite snabbare laddning.
 
Ja, skulle behöva införskaffa en bra powerbank. Vilka är bra? Vad ska man tänka på när man köper?
Behöver använda den kanske 1 gång/dygn, slipper gärna ladda banken på ett par dagar. :)

Kolla hur stort batteri din telefon har (mAh), lägg på laddförluster och att slippa behöva bottentömma banken och sen kan du köpa en utifrån hur ofta du vill kunna ladda. Jag tror det brukar rekommenderar ca 5000 mAh till de flesta telefonerna för en laddning.

Jag köpte en 20000 mAh från classes för att kunna ladda två telefoner och en surfplatta en gång vardera. Den fungerar bra, även i kyla, och var riktigt prisvärd tycker. Däremot tar en så pass stor bank lång tid att ladda upp.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag satte in pengar i mitt o min partners gemensamma konto i en annan bank. Trodde jag. Nu när jag gick in och tittade fanns de inte...
Svar
12
· Visningar
968
Senast: nullo-modo
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 279
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
356
Senast: Pilot
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 827
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp