Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
 
Vad jag inte fattar är varför man sitter överallt på bilen utom i sätena underfärd och dricker öl och sedan slänger ut ölburken eller flaskan i diket O_o
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)
 
När det är varmt så klibbar vinylen fast i den exponerade kroppsdelen som syns mellan jeansen och t-tröjan. Därför sitter man inte där.
burkar o flaskor kastas i diket av medkänsla med flasksammlande EU-migranter ;)

Tusenlappar att hämta där garanterat. Förr va det småungar som samlade pant, den tiden är förbi, dom blir väl bortjagade, hehe.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte hur jag ska formulera frågan riktigt. Finns det någon som har bilder på hur det ser ut när man grppchattar med folk som har...
Svar
7
· Visningar
189
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Jag har smörjt mig med voltaren gel idag och får ingen effekt alls. Så jag undrade om jag också kunde ta Ipren och läste i fass för...
Svar
1
· Visningar
197
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
684
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp