Praktik i galoppstall

Mack_Lobell

Trådstartare
Vet ni någon tränare som brukar ta emot praktikanter för 1-2 veckor? Helst med boende för jag bor så långt bort från närmaste tränare och det blir svårt att pendla då. Vet inte riktigt vilken tränre jag ska kontakta, så jag tänkte höra med er först om ni vet någon/några som inte är helt främmande för att ta emot praktikanter.:)
 
Sv: Praktik i galoppstall

Kolla med Marie Lustig. Hon har ridläger på sommaren så där skulle du säkert kunna bo någonstans och Marie är en ängel!:D
 

Liknande trådar

Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 169
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 398
Senast: MiniLi
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 931
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 348
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp