BigSize

Trådstartare
hejsan, jag går på ett häst gymnasium dår vi ska göra 15 veckor praktik och jag hade då tänkt göra 4 veckor praktik utomlands i sommar. eftersom jag har hållt på med galopp i snart 3 år är det självklart ett galoppstall jag vill komma till. jag har mejlat till olika tränare men inte lyckats få napp ännu. så nu undrar jag om någon här vet ett bra ställe som kanske tar emot praktikanter :) helst på Irland eller England :)
 
Sv: Praktik

Om du vill kan jag eventuellt hjälpa dig att fixa i frankrike där jag var. Annars så ska du försöka få telefonnummer till tränarna. Min erfarenhet säger att de inte är de flitigaste på att kolla mail och ett mail försvinner bort lättare än ett telefonsamtal!

Titta också på Unggalopp där finns telefonnummer till tränare som söker personal skulle jag tro!

Bara skriv om du behöver hjälp, här eller facebook! :laugh:
 
Sv: Praktik

KL
Pia och Jocke söker fortfarande folk på galoppsport.se. Där kan du hitta en länk till en svensk tränare som kanske kan ta emot en praktikant. Malan Mjöl jobbade hos dom.:laugh:
 
Sv: Praktik

Tillägg: kan nog hjälpa dig med att komma till Madrid i Spanien också. Med engelsktalande (iaf helt ok engelska) tränare med svensk fru! ;)
 
Sv: Praktik

ja det skulle vara jättebra :D jag är glad för all hjälp jag kan få :D frankrike är nig inte min grej eftersom jag inte kan ett enda ord franska :/ men spanien låter kul :D du kan ju se vad du kan göra :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 382
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 028
Senast: Dimmoln
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 253
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Lång historia kommer efter det jag egentligen undrar över, någon med erfarenhet av ”kronisk” /återkommande UVI på katt? För 2 år sedan...
Svar
12
· Visningar
2 973
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp