praktikplats i utanför täby?

manicken

Trådstartare
Hej! Vet någon om det finns galoppstall i Stockholms län, utanför Täbygalopp? Gärna söder om sthlm. Letar efter en trevlig praktikplats :)
 
Finns någon enstaka amatörtränare (vilket kan innebära att de bara har en häst) söder om Stockholm. I övrigt håller de flesta till på eller kring Täby. Några av dem som har stall på Täby kan även ha yngre hästar någon annanstans. Förut var det många på Angarn, men där är det bara några få kvar.
Gå in här och sök på tränare som har Täby som hemmabana:
https://www.svenskgalopp.se/licensinnehavare/sok
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är 22 år gammal och har varit sjukskriven i 4 år. Kraschade med ork, har fortfarande inte fått någon tydlig diagnos men läkarna...
2
Svar
36
· Visningar
4 033
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
317
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 214
Senast: Hazel
·
Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 348
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kämpa på
  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp