Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Praktikplats innan utbildning?

H

HillsDouble

För att kunna söka hippologen måste man ju ha praktik i 4-6 mån. Är det ngn som har tips på bra praktikplatser eller har erfarenhet om hur man ska komma till ett bra ställe?
Hur har ni gått tillväga när ni sökt och vilka krav har ni ställt på praktikplatser ni varit på?

"Att älska är att våga förlora fotfästet för en stund, att inte ha älskat är att fölora sig själv"

C

Cockney

Kraven för godkänd praktik för hippologen är ju för i år.

4 månader på praktikplats godkänd av HYN
och 6 månader i egen eller annans verksamhet

så i det stora hela så kan du ju praktisera nästan var som helst!! (beroende på vad man har för egna krav.)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6359 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 003
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
2 319
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mitt särboprojekt börjar närma sig sitt slut. Jag ska snart lämna den fina stugan jag bott i under en månad. Så vad har hänt? Jag har...
Svar
4
· Visningar
976
Gravid-1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
14 998

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Kattsnack #8

Hästrelaterat

• Dräktiga ston 2020/2021
  • Sadel till lång människa