Bukefalos 28 år!

Pramms Memorial 2010

H

Hanetovic

Storloppen börjar nalkas och tidigt på säsongen avgörs det prestigefyllda Pramms. Andra anmälningarsavgiften är inbetald och en startlista börjas skönjas. Ett riktigt getingbo med många välmeriterande hästar.

Vad tror ni om detta lopp? Själv tycker jag det ska bli mycket intressant och se vad den enda svenskfödda hästen Erroll kan utföra i detta sällskap.
 
Sv: Pramms Memorial 2010

Absolut.
Det vi har sett av Luca Brasi och Quick Release har dock inte sett så dumt ut.
 
Sv: Pramms Memorial 2010

Jag är också lite nyfiken på vad Erroll tänker hitta på. Quick release tror jg kan bli något alldeles extra och det ska bli spännande att se Theatrical Award igen.
 
Sv: Pramms Memorial 2010

Jaha-ja. Då blev det Luca Brasi före Quick Release.

Theatrical Award sprang in i railsen i sista sväng. Hon lå sist då och antingen fattades det henne något eller också hade hon ögonen fulla av grus.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva...
2
Svar
21
· Visningar
2 891
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 244
Senast: Cilva
·
Tjatter Välkommen till teminsstarten på Stall Hästlyckan. Härmed meddelas att du blivit antagen till årets nybörjargrupp för vuxna och vi...
64 65 66
Svar
1 300
· Visningar
47 928
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Har hamnat i ett litet dilemma ang försäljning av en häst. Behöver få bolla lite tankar med utomstående angående detta, och då är Buke...
2
Svar
34
· Visningar
4 091
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp