Prao på Flyinge

Beckebus

Trådstartare
Hej! Jag går nu i 8:an och ska prao nu på våren. Hade kollat runt lite för att se vilka ställen man skulle praoa på och då hittade jag att Flyinge har ett prao anmälans-formulär, fyllde i det och skickade, det här gjorde jag för ca 1 månad sen men jag har inte fått något svar ännu. Är det någon som har praoat på Flyinge och använt formuläret?
 
@Beckebus just Prao brukar (tyvärr) inte sällan på arbetsplatser hamna lite i släpvattnet hanteringsmässigt av många anledningar även om arbetsplatsen går ut med att de kan ta emot praoelever.

Ring upp dem helt enkelt så får du bättre och snabbare respons ! 😄
 
@Beckebus Om det är svårt att ordna på Flyinge, vet jag att Bollerup ordnar prao. De har också ett ordentligt arbete/struktur kring prao, med handledare/uppföljning osv
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 535
Senast: SiZo
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: nexxa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 707
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 091
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp