Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mindfulness, speciellt en kroppskanning .Vi funderar på att börja lyssna på något för att kunna varva ner och somna på kvällarna, har ni några bra tips? Gärna som finns på Storytel.
Vi funderar på att börja lyssna på något för att kunna varva ner och somna på kvällarna, har ni några bra tips? Gärna som finns på Storytel.
Ja, jag har Harry potter eller omöjlig ingenjörskonst på SVT om jag sover med partnern.Stephen Frys inläsning av Harry potterböckerna är ju lite av en modern klassiker. Han har en väldigt lugn och behaglig röst.
Själv tycker jag det viktigaste med insomningsprat är att man hört det förr. Alternativt att det är så tråkigt att man inte bryr sig. Huvudsaken är att man inte är brydd om vad som kommer sen. Jag lyssnar på ett tv-program jag har sett hundra gånger innan. Det är rätt flamsigt och roligt men i och med att jag sett det så många gånger så känns det familjärt och jag kan somna ifrån det utan problem. Sen går det att bringa sig själv genom att koppla ihop sömn med ett visst ljudspår och därmed lura hjärnan till att stänga ner.
Agatha Christie!! Mitt ständiga go to på Storytel. Väldigt mysiga och sövande.Vi funderar på att börja lyssna på något för att kunna varva ner och somna på kvällarna, har ni några bra tips? Gärna som finns på Storytel.