Pratar ni om sex med era vänner?

Om det finns ett sånt dejtingforum så vill jag hitta det :laugh: Har funderat på att bara dejta typ fundamental christians men det skulle nog skapa en uppsjö av andra problem, med tanke på vilka värderingar jag har i övrigt:angel:
Hahaha jaa, det blir ju det. 😂 hittade inte heller några såna forum... 😒
 
En grej till i ämnet att nog att mina vänner och jag pratar mycket fiffi-hälsa. Det finns liksom inget som man inte kan fråga eller undra. Flera av mina kompisar kör ju motorcykel också och då blir det en den fiffi-hälsa om man har en modell av cykel som gör så fiffi domnar av etc.

Men vi kan prata torrhet, infektioner, konstiga flygningar, sexleksaker etc.
 
+ @_Taggis_
Känner också igen mig i mycket av det ni skriver. Innan jag träffade nuvarande partner var sex verkligen inte viktigt och något jag inte hade några problem att klara mig utan. Ett av mina spöken med att dejta var just att ”behöva” ha sex. Nu blev det istället så att med nuvarande partner blev det en helt annan grej. Men tänker jag bortom honom så känner jag inget behov alls. Det känns som att skulle det ta slut skulle jag gå tillbaka till noll behov av det.

Ämnet i sig är inte ointressant för mig, men när man känner sig som ett ufo så pratar man kanske inte så gärna om det...

Word:bow: Jag klarar verkligen inte av tanken på sex med nån ny, så till den grad att jag tar avstånd från dejting och män i en väldigt hög grad. Jag är Så ointresserad av att ha kontakt med någon som är ute efter att ligga. Vilket de allra flesta är i någon form, och det blir bara tvärnit i min skalle.

Känns som jag missat hela den här diskussionen nu de sista timmarna men jag skriver under på allt ni diskuterat, du och @Nahar :o Skönt ändå att vi iaf är tre på jorden med samma tankar :angel::heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 563
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 042
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp