Prazsky Krysavik????????

D

Dextrosol

Någon som hört om denna ras?? Jag hade kontakt med en kille som hade annons på en liten valp på 5 mån med detta rasnamn. Hunden såg ut som en liten dvärgpinscher, men han påstod att detta var en annan ras. Hunden skulle kosta 15 000 kr, men han sålde den för 10 000 kr pga allergi.

Om ngn har ngn info om denna ras skulle jag vara tacksam. ;)
 
Är det inte dom som är jävligt små? Strl chihuahua ung. :d black and tan brukar dom väl vara men dvärgpinscher , nä :confused: Har sett dom in nån hundbok , minns dock ej vad den heter , typ Bonniers stora hundlexikon.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
25
· Visningar
2 137
Senast: Tualma
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 961
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
15 863
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
2 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Har ditt hushåll (minst) en Smart TV?
Tillbaka
Upp