PRE-hingsten Aldebaran

A

abs

Är det någon som känner Aldebaran? Jag vill veta vilket lynne han har, om han är tuff och orädd, social mm.
Hur är han att rida? Används han till något annat än avel?
 
Sv: PRE-hingsten Aldebaran

hejsan... kul tråd då ja själv antagligen ska ha han till mitt kallblodssto, vad ja hörde av ägaren så är han väldigt lugn och snäll och avkommorna efter honom har tydligen väldigt bra temperament. vad har du för sto som du ska betäcka?
 
Sv: PRE-hingsten Aldebaran

jo men det är vädligt aktuellt för mig därför tyckte ja det var lönt att svara, om det är någon annan som känner till honom så lär dom ju säkert också svara.:)
 
Sv: PRE-hingsten Aldebaran

Om du menar PRE-hingsten AldebaranVI, som står utanför uppsala så känner jag honom ganska väl :) (www.AldebaranVI.com)

Han är en mycket social och trevlig häst. Han går väldigt fint vid ridning.
Jag ser att det är ett gammalt inlägg, så om någon fortfarande undrar om honom, så kan jag kanske svara på era frågor, eller så kan ni ringa ägarna, telnr finns på deras hemsida som jag skrivit ovan.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 707
Senast: Migo
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 028
Senast: Gunnar
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp