Pre - Secret Santa

Nixehen

Trådstartare
Jag har hört att det efterlyses Secret Santa även i år - och självklart kommer det i år också (hur skulle det annars se ut?!) :up::D:love:
Men först efter Halloween, preciiiiiiis som vanligt. Nån måtta får det vara med julhetsen... Julmust och tomtegröt och skumtomtar i oktober... ja jag säger då det! :mad:
/Nixehen - Big Santa och konservativ

;)
 
Jag pratade med sambon om SS häromdagen, då jag hittade några saker jag fick förra året i mitt paket (tvålar, så inget som hade blivit dåligt :p).
Om jag orkar kommer jag nog vara med i år igen, det är en trevlig grej.
 
Jag har hört att det efterlyses Secret Santa även i år - och självklart kommer det i år också (hur skulle det annars se ut?!) :up::D:love:
Men först efter Halloween, preciiiiiiis som vanligt. Nån måtta får det vara med julhetsen... Julmust och tomtegröt och skumtomtar i oktober... ja jag säger då det! :mad:
/Nixehen - Big Santa och konservativ

;)

Wohoooo!
 
Jag har hört att det efterlyses Secret Santa även i år - och självklart kommer det i år också (hur skulle det annars se ut?!) :up::D:love:
Men först efter Halloween, preciiiiiiis som vanligt. Nån måtta får det vara med julhetsen... Julmust och tomtegröt och skumtomtar i oktober... ja jag säger då det! :mad:
/Nixehen - Big Santa och konservativ

;)

Hallå, det är snart bara två månader kvar till julafton! Det är jättesnart!:bump::love::banana:
 
Woo! Jag har också funderat på att prova gå med i år! :banana:
Speciellt då jag upptäckte att det var roligt att shoppa bara för sakens skull, dvs jag har redan köpt lite julklappar :o:angel:
Och så har jag äntligen råd med det!
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 979
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 455
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 094
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 073
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp