premering av föl

Rotterö

Trådstartare
I morgon är det dax . Nu börjar jag bli nervös .
Hoppas att allt går som det ska . Vi har tränat att lasta dom. Harhaft de båda tillsammans på 1 gång bara .
orolig för bommen så han inte går under . Väl när vi är framme , ja vad allt det innebär . Nummerlappar , ID kontroll ,registrering mm.Ja så förståss att gå i ringen.
Hur ska jag göra sätta upp fölets man eller inte .
Det stora problemet är att fölet har fått bett av vår nya schettias. De sa att det inte betyder något. Men jag vill ha allt under kontroll. Hjälp jag är nervös.
håll tummarna för oss :devil: :devil:
 
Hej! Här sitter vi och också är jättenervösa :crazy:
Skall också iväg i morgon, min man skall ta stoet, och han har aldrig varit med om detta förut, hoppas bara att Maja är lika snäll som vanligt. Har inte så tränat mycket med lilla Cactus, hon är van vid att ledas här hemma, men där.....
Jag skall duscha och knoppa om några timmar. Vi skall till Hässleröd i Uddevalla, Vart skall ni visa?
Lycka till
Nina
 
Vi ska också till Hässleröd Uddevalla
Vilken häst har du ?
Vilket nr
Ska du knoppa fölet bara?
jag låter nog de ha hängande man
Vårt föl heter zero nr 85 :banana:
 
Hej igen! Hrmm, inte så kul just nu, Maja, stoet, hade en sten fastkilad mellan strålen och skon så hon har ooont. Får se hur hon är imorgon, vore synd att inte komma iväg nu. Båda är duschade och knoppade (ja, försök till i alla fall). Vi har nummer 75 Cactus.
Hälsningar Nina
 
Jag är nöjd med resultatet
8 p välutvecklad ,välprop,maskulin
7p vackert huvud,brett ans hals, brant bog, stark överlinje
7 p tät tåtrång fram
7p skritt energisk ,ngt oelastisk
8p trav energisk m god mekanik
7p galopp ryttmisk ngt spänd oelastisk
44p slut
Han ramlade ur transporten på rygg när vi lastade och skulle åka dit .
kanske resultatet hade blivit bättre
Han var överbyggd bak . fölet är13 veckori dag .
får ställa ut senare när han är äldre . :banana: :bump:
 

Liknande trådar

Avel Vi halkade in på ett sidospår i en annan tråd och det var nog väldigt bra för jag har lite funderingar kring detta. Jag förstår att det...
2
Svar
29
· Visningar
5 822
Senast: Carlsson000
·
Avel Jag ska ta det från början. Ägarna till stallet där jag bedriver min verksamhet och där jag även hyr en lägenhet har ett 4årigt sto som...
Svar
14
· Visningar
2 907
Senast: lewellyn
·
Hästhantering Har ett mkt. allvarligt problem som jag vill ha seriösa svar på, av dom som har erfarenhet av PMS ston !!! Vi har bara 3 hästar. Vårat...
2
Svar
31
· Visningar
4 819
Senast: moon
·
Avel Har en del frågor och ni som har en minut över kan väl svara, börjar bli lite nervös, både mitt och stoets första föl ska ploppa ut i...
Svar
7
· Visningar
1 557
Senast: pettersborg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp