Premiärspelat på Trav!

Plantan

Trådstartare
Kallblod, i morron i Sollefteå!
Och Årjäng, på Söndag!

Ingen som helst aning om vad jag gjort, men jag hoppas på att bla en som heter Barkborren ska vinna!

Nån mer som spelat på Kallblod i helgen?
 
Kallblod, i morron i Sollefteå!
Och Årjäng, på Söndag!

Ingen som helst aning om vad jag gjort, men jag hoppas på att bla en som heter Barkborren ska vinna!

Nån mer som spelat på Kallblod i helgen?
Jag kan ju upplysa om att jag på mina tre lopp, två hästar i varje med totalt satsade 40 kr, vann, håll i er nu, tvåhundranittiosju spänn! Vad sägs om det? Å då ska gudarna veta att jag inte kan ett jota om trav eller travhästar! Spelade bara på hästar med roliga namn!
:D
Ka-tjing!
 
Trava ihop på distans!
🐎. 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♂️ 💨
Jag tänkte kolla om det finns några roliga Kallblodstravare som ska springa skitfort i helgen! Nån som vill va me och spela samtidigt, bara för spänningens skull? Jag satsar bara på hästar som heter nåt kul!
Suger det i travtarmen?
😜💸💰

Nån av er, tex? Eller nån annan?
:)
@stjarnhimmel
@Blyger
@Freazer
@Unafraid
@ptr
@Bismarck
 
Trava ihop på distans!
🐎. 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♂️ 💨
Jag tänkte kolla om det finns några roliga Kallblodstravare som ska springa skitfort i helgen! Nån som vill va me och spela samtidigt, bara för spänningens skull? Jag satsar bara på hästar som heter nåt kul!
Suger det i travtarmen?
😜💸💰

Nån av er, tex? Eller nån annan?
:)
@stjarnhimmel
@Blyger
@Freazer
@Unafraid
@ptr
@Bismarck
Nä, missade en dagens dubbel som skulle inbringat 4000 häromdagen, så jag är sur. :D förlorade med nos!
 
Det var många år sen jag spelade på trav nu. Har dock spelat på hästhoppningen nu när det har gått och vunnit varje gång.
Rolig idé att endast spela på roliga namn 😄 Får nog spana in det!
 

Liknande trådar

Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 498
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: linlar1
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp