Bukefalos 28 år!

prenumerationer

B

BeastieBabe

varför får jag inte prenumerera på alla trådar där jag skriver längre för? det finns inte ens ett alternativ.. de enda som finns är "prenumerera inte" och skicka e-post.. men jag VILL prenumerera på ALLA trådar där ja skriver.. fixa nu snabbt tack..
 
Sv: prenumerationer

skumt.. varför ändra mitt i.. nu har ja tappat bort flera trådar.. :( borde vara bättre beskrivet.. innan såg det bra ut men nu.. näe..
 
Sv: prenumerationer

Cheeserica skrev:
Det finns väl visst? Jag kan åtminstone välja "ingen e-post"!

/Erica
:confused: Menar du att "ingen e-post" betyder att man prenumererar på de trådar där man skrivit svar?

Det var då väldigt långsökt. När det finns ett alternativ "prenumerera inte" borde det ju finnas motpolen också dvs "prenumerera".

Har nu bockat i "ingen e-post" så hoppas jag att det betyder "prenumerera" ;)
 
Sv: prenumerationer

Moniq skrev:
Det var då väldigt långsökt. När det finns ett alternativ "prenumerera inte" borde det ju finnas motpolen också dvs "prenumerera".

Saken är den att det inte bara finns en prenumerera, utan fyra, beroende på hur ofta man vill ha e-post med info om prenumerationena.


I övrigt gjorde ag en ändring efter några dagar så att alla användare som standard inte prenumererar på de trådar de skriver i. Vilket jag och många andra användare tyckte var det rimliga.
Tyvärr hade den inställningen från början ställts på prenumerera men skicka inget mail, ledsen att jag hade missat det.
 
Sv: prenumerationer

Så det är under trådverktyg och prenumerera som gäller?
Lite knöligare än vad "favorit" var. Synd!
 
Sv: prenumerationer

Jag fördrog "favoriter", mycket mindre omständigt.

Mitt nuvarande problem är dock att mina prenumerationer inte fungerar. Det syns inte om nya inlägg kommit in (även om det gör det). Var är felet?
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 835
Senast: Jeps
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 056
Senast: Mauen
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 220
Senast: 95johsv
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 573
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp