Present till 30-åring

Magiana

Trådstartare
Jag ska inom någon timme på födelsedagskalas. "Födelsedagsbarnet" är en häst som fyller 30 år. Vad kan man hitta på för artighetspresent med kort varsel till en som egentligen skiter i vad han får? Bortskämd är han ju också så morötter, äpplen och sånt är ju vardagsmat. :p;) Någon som vet hur man kan skära morötter, äpplen och sånt till roliga figurer?
 
Nu har du kanske redan fort iväg (men om inte), själv hade jag nog köpt ett paket knäckebröd/ skorpor och försökt hitta ett roligt; "Grattis du har fyllt 30! Dags att börja tänka på pensionen!"
Men så är jag rätt lättroad. :p
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
783
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 488
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 613
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 877

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp