Present till hästtjej!

Emma Karlsson

Trådstartare
Om 28 dagar fyller min allra bästa vän år som jag känt i 13 år. Jag har fortfarande absolut ingen aning vad jag ska köpa till henne. Hon har 3 hästar och är en sån klassisk ”har allt”. Har någon nån idé? Max budget ca 400/500 kronor men skriv era idéer i vilket fall.
tack!
 
Om 28 dagar fyller min allra bästa vän år som jag känt i 13 år. Jag har fortfarande absolut ingen aning vad jag ska köpa till henne. Hon har 3 hästar och är en sån klassisk ”har allt”. Har någon nån idé? Max budget ca 400/500 kronor men skriv era idéer i vilket fall.
tack!
Presentkort hos någon häst- eller foderaffär. Då kan hon välja själv vad hon vill använda det till.
Lite beror också på hur mycket hon fyller, i vissa åldrar kan ett presentkort från en juvelerare eller Ikea var mer uppskattat.
 
”Har allt” till hästlivet eller i livet i allmänhet? För är det bara i hästlivet så är det många hästägare som lyxar till det för hästen men aldrig har råd och eller tid att lyxa till det för sig själv med typ massage, långbrunch eller liknande.
 
Håller med ovan, köp något icke hästrelaterat många av oss djurmänniskor är dåliga på att unna oss själva :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 356
Senast: Linn-Nora
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 952
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 029
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek
  • Vad tar upp plats i mobilen?
  • Dammigt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp