Present till mamma!

Lilla

Trådstartare
Mamma fyller 70 om knappt 2 månader.
Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på.
När hon fyllde 60 fick hon en ljuskrona av mig och ett växthus av pappa och syrran.
När pappa fyllde i fjol fick han bla pengar till massage och mat. (Som han inte använt än)
Spa skulle kunna vara ngt men varken pappa eller jag är ngt fan av sånt och då blir det ju inte kul att åka själv.
Så alla tips är välkomna.
 
Mamma fyller 70 om knappt 2 månader.
Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på.
När hon fyllde 60 fick hon en ljuskrona av mig och ett växthus av pappa och syrran.
När pappa fyllde i fjol fick han bla pengar till massage och mat. (Som han inte använt än)
Spa skulle kunna vara ngt men varken pappa eller jag är ngt fan av sånt och då blir det ju inte kul att åka själv.
Så alla tips är välkomna.
Hon har ingen vän som hon kan ta med sig på spa då :) ?
 
Mamma fyller 70 om knappt 2 månader.
Jag vet inte vad jag ska köpa. Så i den här tråden får ni tipsa om alla presenter ni kan komma på.
När hon fyllde 60 fick hon en ljuskrona av mig och ett växthus av pappa och syrran.
När pappa fyllde i fjol fick han bla pengar till massage och mat. (Som han inte använt än)
Spa skulle kunna vara ngt men varken pappa eller jag är ngt fan av sånt och då blir det ju inte kul att åka själv.
Så alla tips är välkomna.

Om hon är intresserad av växter så kanske typ finare redskap? Felco sekatör och dylikt, det är iaf sånt jag alltid vill ha men sällan unnar mig pga priset. Presentkort på plantskola får säkert också hem
 
Om hon är intresserad av växter så kanske typ finare redskap? Felco sekatör och dylikt, det är iaf sånt jag alltid vill ha men sällan unnar mig pga priset. Presentkort på plantskola får säkert också hem
Det är en toppenide med finare redskap! Ngt specifikt tips?
 
Det är en toppenide med finare redskap! Ngt specifikt tips?

Googla Felco, deras "vanliga" sekatör heter Felco 6 (små händer) eller Felco 2 (stora händer) det finns även fina lädercase att sätta på skärpet. Vet att blomsterlandet har Felco nu, sen finns det lite finare spadar och sånt som iaf jag gärna hade fått men kan inget märke där

Även större plåtvattenkannor är en sån grej jag dreglat efter men köper istället billiga i plast. Finns väldigt fina sådana
 
Något ni gör ihop? En trädgårdsresa med god mat och övernattning?
Tänkte precis föreslå samma tema. Min mamma i ungefär samma ålder blev jätteglad av att presenten till den jämna födelsedagen var en liten resa med mig och några till där vi bjöd och fokus var på umgänge snarare än prylar. Hon hade alla saker hon behöver.
 
Det finns ett märke som heter Garden Girl som säljer både kläder och lite trädgårdsprodukter som jag personligen gillar. Jag vet att de har haft lite saker på Granngården tidigare, annars är det nog lättare att beställa online.
 
Det finns ett märke som heter Garden Girl som säljer både kläder och lite trädgårdsprodukter som jag personligen gillar. Jag vet att de har haft lite saker på Granngården tidigare, annars är det nog lättare att beställa online.
Finns de fortfarande? De gick i konkurs för ett antal år sedan, 2018 tror jag. Synd, för jag gillade med deras grejer.
 
Finns de fortfarande? De gick i konkurs för ett antal år sedan, 2018 tror jag. Synd, för jag gillade med deras grejer.
Jag googla och jag tycker det ser ut som om de finns kvar. De händer ju att företag kursar och startar upp på nytt.
Däremot så kan jag bara hitta kläder och inga arbetsredskap.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 862
Senast: jemeni
·
Fritid Pappa fyller 70 år i maj. Han vill inte ha ngn överraskningsfest eller så men jag vill gärna ge honom en fin present. När han fyllde 60...
2
Svar
31
· Visningar
2 800
Senast: Myrten
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 253
Senast: Cocos
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 138
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp