Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

MillyM

Min son är bjuden på kalas hos en kompis. Nu är det så att de ska ha kalaset ihop med en annan kille, ska vi köpa present till båda eller bara till sonens kompis? Det känns kanske dumt om båda väntar sig en present och så kommer vi med en. Samtidigt känns det konstigt att köpa till en som sonen inte är kompis med också.
Hur skulle ni göra?

MillyM
 
Sv: Present

Jag skulle köpa en "liten sak" även till den andra pojken. Så har jag gjort när mina barn har varit bjudna på syskonkalas...
 
Sv: Present

Så tänkte vi också göra, men det löste sig genom att han inte gick på kalaset. Han var på avslutningen på cross-skolan istället.
Men det kommer kanske hända igen.

MillyM
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Sonen ska på kalas på lördag, en pojk som fyller 12. VAD hittar man på i present?! Leksaker börjar dom bli lite för stora för känns det...
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: Lingon
·
Övr. Barn "ALLA spelar Fortnite!" Ja, enligt min 8 åring iaf. Efter att ha frågat runt bland vänner och barnens kompisar så verkar det gälla...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 984
Senast: Mirtai
·
Småbarn Den här veckan har sonen fått ytterligare två affektanfall, utöver det som han fick under påskhelgen. Det senaste väntade jag mig...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: Linn-Nora
·
Övr. Barn Precis varit hos barnpsykolog och pratat om sonens sömn. Hon tycker att vi ska lära honom att somna själv. Vi kan sitta bredvid...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 454
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp