Presentation.

Jag heter Marie, 39 år och jobbar som elevassistent.
Har delad vårdnad om vår kattflicka Millie 11 månader. Hon bor hos mina föräldrar som bor i hus och är pensionärer. Jag står för allt ekonomiskt.
En otroligt vänlig och klok individ.
06874A0A-E4DC-4506-94FF-7DE59AFBA8D9.jpeg
 
3-årig kastrerad hona, bott hos oss snart ett år, omplacering från uppfödare och jag bubblade över henne i en fb-grupp samma dag som jag gick med i den. Kaxig, galen, bitsk och gosig. German Rex, införskaffad eftersom vi har/hade en mus och jag är allergisk, men tål Rex-katter.
Hon delar huset med två corgis och fyra människor.

Jag är typ galen och bitsk så vi gillar varandra.

00C4805B-857C-41F3-8799-C89DA0788005.jpeg


Die Mausendräperen
 
Vad kul med en prestenationstråd!

Jag har uppfödning av Somali (då och då blir det abyvarianter också). Min uppfödning heter Eldvaktarns.

Just nu har jag bara två katter hemma hos mig - det är Räven och Kyra, mor och far till 2 av kullarna jag har haft, sen har jag Daisy och Vivi som bor hos min kompanjon i katteriet. De är två 6 månaders busfrön med Räven som pappa och en abyvariant som heter Ping till mamma. De två till vänster och till höger på denna bild


1572807433429.png
 
Mitt livs kärlek dog i april (avatar). Stjärnviks Megara från samma uppfödare flyttade in hos mig tidigare i somras. Burma, tidigare avelskatt. Typisk burmahona men som inte läst rasbeskrivningen och hatar katter. Bossig och dominant. Frusen sol och hundälskare.

48396437072_a87219d253_n.jpg
48352525081_b97b65b64e_n.jpg


33941144528_d197f1369f_n.jpg
48352659667_0a316ce27c_n.jpg
 
20191012_090949.jpg

Vojta och Vančura, födda 2015, katthemskatter som hittats ute som kattungar. Båda har FIV och hjärtinsuffiens (men klarar sig utan medicin för det numera) men Vojta fick för 8 månader epelepsi också som hon först var tungt medicinerad för men som vi sen 2 månader stegvis kunnat trappa ner utan nya anfall.