Presenthjälp!

Mirre

Trådstartare
Ni brukar vara bra på sådant här så någon kanske har något tips på presenter.
Behöver tips till både mamma och hennes sambo som båda fyller i maj.
Bonuspappa (av någon anledning känns det uttrycket märkligt att använda nu som vuxen): Fyller 70, diabetiker och jobbar som elektriker. Älskar scifi och slår nog svenskt rekord i antal gånger han har sett serier som Star Trek och Stargate :D Gillar motorcyklar men kan inte köra längre pga hälsoskäl. Tror på aliens, andar och allt sådant där övernaturligt.
Mamma: Totalt insnöad på änglar, andar och sådant och tror på allt hon läser och ser på nätet. Gillar musik och framförallt Elvis Presley, katter (de har en katt), blommor och bakning. Håller dock inte på så mycket längre pga hälsoskäl även där.
 
Finns det någon slags guidad vandring med övernaturliga inslag? Jag vet att det finns olika typer av upplevelsevandringar i Stockholm (typ takvandring, arkitektur, historia osv) och jag tänker att intresset för övernaturligt är rätt stort så det kanske finns?
Fast det kanske sätter stopp fysiskt?

Släktforskning? DNA-test eller någon kurs eller så, om hälsan sviker kan det ju vara något att grotta in sig i.
 
Finns det någon slags guidad vandring med övernaturliga inslag? Jag vet att det finns olika typer av upplevelsevandringar i Stockholm (typ takvandring, arkitektur, historia osv) och jag tänker att intresset för övernaturligt är rätt stort så det kanske finns?
Fast det kanske sätter stopp fysiskt?

Släktforskning? DNA-test eller någon kurs eller så, om hälsan sviker kan det ju vara något att grotta in sig i.
Det sätter stopp fysiskt tyvärr, annars var det en god idé. Mamma släktforskade förut, något DNAtest har de dock inte gjort så det kanske vore något
 

Liknande trådar

Fritid Hjälp! Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem. Mamma gillar...
Svar
6
· Visningar
565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp