Bukefalos 28 år!

Presenttips till storebror

Mirre

Trådstartare
Min bror fyller snart och jag behöver lite tips på present :p Han jobbar som brandman och blev nyligen befodrad där, så det vore kul att hitta något med anknytning till det men inget måste. Har katter, är sambo och väldigt aktiv. Gillar matlagning och bakning och är riktigt grym på det också. Gillar musik och både sjunger och spelar gitarr. Någon som har några roliga tips?
 
Jag hade plockat ihop en korg fylld med fina/goda saker. Vin, ost, oljor, kryddor, torkad svamp, oliver, övriga delikatesser. Kanske några fina kökshanddukar eller glasunderlägg också :)
Tycker ofta Cervera är duktiga på presenter/tips på sådana, fina inslagning gör dom också, vilket jag ser som ett plus :)
 
Ett armband från protectors of Sweden tillsammans med något annat?
Köpte ett superfint förkläde i buffelskinn till en kompis och han använder det flitigt.
Annars gillar jag föregående förslag skarpt!
 
Sök efter "Thin red line - fire & rescue Sweden" på fb och se om dem har något intressant på sin hemsida! :)
 
Gillar alla era förslag :)
Ska kolla runt lite men kan nog bli någon form av kombination av det
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
747
Senast: Halcyon
·
Tjatter Ni brukar vara bra på sådant här så någon kanske har något tips på presenter. Behöver tips till både mamma och hennes sambo som båda...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: Mirre
·
Fritid Hjälp! Mammas sambo fyller i början av maj och mamma på mors dag. Jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ge dem. Mamma gillar...
Svar
6
· Visningar
569
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp