Presenttips till syster.

Ariane

Trådstartare
Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag och vi gör en syskongrej av det.
Söder om Göteborg är inte aktuellt då det blir för långt för den av oss som reser norrifrån och vi har fredag em till söndag lunch att förhålla oss till.

Har ni bra tips? Vi tänker oss kanske någonstans Västra Götaland/Värmland/Örebro.
Stad eller land är av mindre betydelse.
( Selma i Sunne är inte aktuellt, dit ska jag snart på konferens).
 
Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag och vi gör en syskongrej av det.
Söder om Göteborg är inte aktuellt då det blir för långt för den av oss som reser norrifrån och vi har fredag em till söndag lunch att förhålla oss till.

Har ni bra tips? Vi tänker oss kanske någonstans Västra Götaland/Värmland/Örebro.
Stad eller land är av mindre betydelse.
( Selma i Sunne är inte aktuellt, dit ska jag snart på konferens).
Visserligen Dalarna men i Tällberg finns det flera bra alternativ.
I Västmanland finns flera alternativ, Steam Hotel i Västerås är trevligt, Färna Herrgård är också populära.
 
I Göteborg röstar jag på St Jörgens Spa. Ovanför Göteborg röstar jag på Marstrands Havshotell & Spa. Stenungsbaden Spa i Stenungsund har jag aldrig varit på, men hört gott om.

Nu vet jag inte vart ni kommer ifrån men Mössebergs Spa i Falköping är jättefint nu efter att de renoverat. Vill man utöka vistelsen kan man åka segelflyg eller Sessna på Falköpings flygplats. De kör inte varje helg, men de kör extra vid behov så bara att höra med dem. Det är väldigt kul. Alternativt om man testar på paragliding, som också ligger i Falköping.
 
Loka brunn har jag varit på ett par gånger och blir alltid imponerad!

Maten har vait fantastisk och själva spaet är mysigt, de har fina rum och servicen är på topp, det känns alltid som att de gör det lilla extra. Omgivningarna är väldigt vackra. De brukar ha bra erbjudanden emellanåt också.
 
Jag har hört gott om Svartklubben i Stockholm, att det blir en rejäl upplevelse att gå dit! Den drivs av blinda vad jag förstått.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp