Presenttips!?

StandByMe

Trådstartare
En av mina närmsta vänner fyller snart år och jag tycker det är svårt med presenter. Jag vill ge något bra då hon ger hela vår familj mycket presenter hela tiden och överlag ställer upp. Just nu är jag i en period i livet då jag varken har tid eller ork att ge en gemensam upplevelse, annars brukar det vara uppskattat.

Det är en person som är omkring medelåldern, tycker om kultur (litteratur, musik, teater), fotboll, färgen grön, 50-tal, textilkonst, designsaker, mumin, växter/trädgård, figurer (hamnar lätt i att samla på saker, tex playmobilfigurer eller legofigurer) och dekorationer helst i grön plast 😁 Vad skulle man kunna hitta på?
 
Det beror väl lite på i vilken prisklass, men kanske en snygg trädgårdsbänk? Kanske komplett med en fikakorg (med en sånhär fin flaska saft eller så :idea:)
Eller någon annan rolig dekoration till trädgården, typ en fontän! :D

Skultuna har släppt små muminfigurer som kanske skulle kunna vara något.
Annars finns ju mycket annat roligt med mumintema på den sidan (jag har en familj som också gillar mumin, så det har blivit många sådana presenter genom åren :laugh:)
 
Det beror väl lite på i vilken prisklass, men kanske en snygg trädgårdsbänk? Kanske komplett med en fikakorg (med en sånhär fin flaska saft eller så :idea:)
Eller någon annan rolig dekoration till trädgården, typ en fontän! :D

Skultuna har släppt små muminfigurer som kanske skulle kunna vara något.
Annars finns ju mycket annat roligt med mumintema på den sidan (jag har en familj som också gillar mumin, så det har blivit många sådana presenter genom åren :laugh:)
Åh, de flaskorna var verkligen underbara :) !
 
4691BE13-AEE7-4EDB-8E85-0DD4D0AD14DB.jpeg

En sån här kanske? 😊
 
Det beror väl lite på i vilken prisklass, men kanske en snygg trädgårdsbänk? Kanske komplett med en fikakorg (med en sånhär fin flaska saft eller så :idea:)
Eller någon annan rolig dekoration till trädgården, typ en fontän! :D

Skultuna har släppt små muminfigurer som kanske skulle kunna vara något.
Annars finns ju mycket annat roligt med mumintema på den sidan (jag har en familj som också gillar mumin, så det har blivit många sådana presenter genom åren :laugh:)
Prisklass typ vad som helst, vi får så mycket så har ingen direkt gräns (eller ja, efter ett par tusenlappar kanske!). Jättebra idé med muminflaska fylld med saft, men jag gav en sån förra året! Dekoration till trädgården var en bra idé, ska kika på vad som kan finnas! Skultuna-figurerna var ju också 😍😍 Wow!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp