Presenttips

Pinus

Trådstartare
En vän till mig har ganska nyligen blivit hästbiten, och nu ska hon snart ha födelsedagsfirande. Hon rider på ridskola, och även hennes barn har börjat rida. Jag klurar på en rolig hästrelaterad present jag kan ge henne - har ni några toppentips? 😊
 
Jag skulle också kolla om det finns presentkort eller liknande på ridskolan att köpa! Annars kanske det är en clinic eller liknande i närheten ni kan åka på tillsammans? :)
 

Liknande trådar

Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
830
Senast: hastflicka
·
Relationer Bonusdottern fyller 17 snart, vi kommer antagligen inte hinna träffa henne den dagen eftersom hon bor i en annan stad och har mycket med...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Halcyon
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
788
Senast: Halcyon
·
Kläder & Bli fin Det är ganska nytt och Hon fyller år snart. Jag är kass på presenter. Vet inte vad hon vill ha eller behöver och vill heller inte fråga...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 379
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp