Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

prestige silver star

pomelo

Trådstartare
Har lånat hem en prestige silver star som jag ska prova på pållen imorgon. Den ser i stort helt oanvänd ut och de vill ha 6500:- för den. Verkar det rimligt?

Sv: prestige silver star

Åååh. De är så underbara! :love:

De kostar runt typ 10.000 kr i nypris va?
Hur gammal är sadeln?

L

Luxurios

om den är obetydligt använd och hel så skulle jag absolut betala 6500 kr för den!
Nypriset ligger ju runt 10.995:-

pomelo

Trådstartare

Jag vet faktiskt inte exakt hur gammal den är, men enda stället du kan se att den är använd på är längst ner på kåpan, där lädret är pyttelite nött..

Jag skulle absolut slå till om sadeln passar.
En ny Prestige Silver Star kostar 11699:-, i alla fall där jag brukar köpa mina hästsaker, vet inte om de finns billigare på andra ställen?

Senast ändrad:
OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5524 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
1 033
Hundavel&Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
1 203
Avel Hej! Jag har ett sto på hela 7 år! Hon väntar nu sitt första föl, bf: Maj 2021. Men nu har hon blivit farlig!! Och helt...
2
Svar
24
· Visningar
3 390
Samhälle Kan bara svara för mig själv, men den sociala normen pressar på. Säger en nej till inbjudningar tar folk det gärna personligt, och gör...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
2 341

Allmänt, Barn, Dagbok

• 16 år
  • Stuga utan vatten
  • Vad gör vi? Del CXXXIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar