prestige silver star

pomelo

Trådstartare
Har lånat hem en prestige silver star som jag ska prova på pållen imorgon. Den ser i stort helt oanvänd ut och de vill ha 6500:- för den. Verkar det rimligt?
 
Sv: prestige silver star

Åååh. De är så underbara! :love:

De kostar runt typ 10.000 kr i nypris va?
Hur gammal är sadeln?
 
Sv: prestige silver star

om den är obetydligt använd och hel så skulle jag absolut betala 6500 kr för den!
Nypriset ligger ju runt 10.995:-
 
Sv: prestige silver star

Jag vet faktiskt inte exakt hur gammal den är, men enda stället du kan se att den är använd på är längst ner på kåpan, där lädret är pyttelite nött..
 
Sv: prestige silver star

Jag skulle absolut slå till om sadeln passar.
En ny Prestige Silver Star kostar 11699:-, i alla fall där jag brukar köpa mina hästsaker, vet inte om de finns billigare på andra ställen?
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 090
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Jag har lånat ett Star Trailer Rubin (någon av de årsmodellerna som är vita med blå/vinröd/grön dekor) för att köra ponnyn till...
Svar
3
· Visningar
506
Senast: Thera
·
Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 734
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp