Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

L

lillamarre

Någon som gjort det på sin hund?
Vad kan man testa mot, hur länge tar det och vad kan det tänkas kosta?

/Marie

C

Cessan

Jag har gjort ett pricktest på min hund. Vet inte vad de testade mot mer än kvalster, men jag tror det var mellan 20-30 saker de testade mot. Det kostade runt 2000-2500kr allt som allt, och jag fick lämna Tessie på morgonen/förmiddagen och hämta henne på eftermiddagen/kvällen. Det var ett halvår sedan nu så därför kommer jag inte ihåg allt exakt - de hittade i alla fall inget på min hund utan vi fick börja med specialmat mm.

Ska du göra pricktest på din hund?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6464 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Flera ridklubbar i Östergötland har svårt att locka in män och pojkar i verksamheten. Det visar en enkät som Corren har gjort. "Vi ser...
Svar
0
· Visningar
486
Hundavel&Ras Jag kollade lite på valpannonser och små blandrasvalpar har fullkomligt exploderat i pris. Större rashundar har bara ökat lite grann i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 442
  • Artikel
Hästnyheter Världens två bästa kallblod – norske Odd Herakles, som kom med 20 raka segrar mot svenske Månlykke A.M.. Då vann Månlykke A.M. efter en...
Svar
0
· Visningar
73
Övr.Hund Blir tokig i denna djungel. Någon här som har en berlingo multispace (jag har årsmodell 2018) och dubbelbur till stor hund. Har...
Svar
0
· Visningar
180

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden

Omröstningar