Pridearmbindlar

Nebraska

Trådstartare
Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.
 
Finns frågor som buke inte har ett svar på alltså?:o

Å andra sidan är det på precis dagen 20 år sedan jag gick med, så det kanske var på tiden att hitta en sån fråga.
 
Jag ska ansvara för att köpa in ett stort antal pridearmbindlar, bort åt 200 stycken. De ska ha bra passform och vara mycket justerbara. Finns det någon på buke som har en bra kontakt för inköp av dessa? Annat än det man kan googla sig fram till alltså.
Inte för att jag har någon kontakt, men företag som erbjuder lagkläder brukar även ha just såna band. Just nu står det helt still vad företagen heter 🙈 alldeles för varmt för min hjärna.
 

Liknande trådar

Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
189
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
866
Senast: Tonto
·
Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
339
Senast: Glimra
·
Hemmet Vi har en inmurad Keddy insats som har suttit här sedan vi köpte huset. Vi har aldrig varit riktigt nöjda med den. Förmodligen för att...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
8 385
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp