Prins Philip är död

MJLee

Trådstartare
Duke of Edinborough har dött, 99 år https://www.theguardian.com/uk-news/2021/apr/09/prince-philip-duke-of-edinburgh-dies

Det är fascinerande att tänka på hur världen var när han föddes - räddades från revolutionens Grekland av en engelsk kryssare och låg i en apelsinlåda - till idag. Han upplevde både det ena och det andra. Undrar hur drottningen tar det, de var gifta ett bra tag och enligt alla rapporter, Netflix the crown undantaget, var de relativt lyckliga och lojala med varandra.
 
Det har spekulerats om att hon eventuellt skulle abdikera när han dog, men jag lutar nog mot att hon inte kommer göra det.
 
Ja, jo, jag tänker mer att efter att Harrys fru har offended hela uk royal family och Harry i mitten av att älska sin grandma/grandpa OCH sin fru, om hon är välkommen eller inte osv osv.....
Om Megz VILL gå....
 
Jag tror det kommer bli en mindre privat begravning enligt Philips eget önskemål (läste någonstans att han redan planerat sin begravning in i minsta detalj vilket är typiskt honom) och det inte kommer bli en statsbegravning, men om de kan så tror jag absolut iaf Harry kommer närvara. Vad som än hänt var/är? han mycket nära sin farfar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp