Pris eurasier

Pmax

Trådstartare
Hej! Jag tänkte kolla lite på vad ni med eurasier betalade för er hund? Jag har en plan på att köpa en eurasier om något år, men vet inte vad prislappen landar på. Tänkte att det kan vara bra att veta typ hur mycket det kostar.
 
Hade en fodertik en stund och henne betalade jag som sagt ingenting för men har god kontakt med flera uppfödare och de flesta Eurasier ligger runt 15000kr i inköp. Det är ju dock bara själva hunden i sig, sen tillkommer ju allt det andra...
 
Kontakta rasklubbens rasinformatör eller valphänvisare, så får du säkert veta inom vilket spann rasen vanligen ligger.
 
Sist jag var på uppfödarmöte tog de flesta mellan 13500-14500kr men priset kan ju ha gått upp sen dess.
Jag har inte betalat mina med pengar på länge så den summan som jag betalade är knappast aktuell längre.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 037
Övr. Hund Hallåj folket! Går i funderingar att skaffa vovve under högskolan, och har börjat kolla på raser redan nu. Det jag är inne på är...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: Fetaost
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
2 092
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
12 179
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp