Pris för inhyrd häst

Vackerpojkarna

Trådstartare
Hej!
Hur ser prisbilden ut för att ta emot en häst på låt säga 3 månader, all inclusive, dvs den som tar emot sköter allt kring hästen.
 
Beror helt på vad som ska ingå. Handlar det om träning och utbildning av hästen eller ska den bara stå på ett lösdrift och hänga i 3 månader utan något större engagemang, det är väldigt olika vad det är värt.
Typ bara ha det gott i 3 månader med lättare träning sporadiskt...
 
Jag har betalat 2+ moms för ponny och 3+ moms för storhäst när det gällt unghästar/avelsston som inte jobbas men som tas in för skoning etc som fakturerats direkt till mig
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 543
Senast: Hoarfrost
·
Foder & Strö Hej! Jag undrar hur många hästar man bör ha per hösilage-bal? Jag hämtar hösilage i en stor ”låda” gjord av pallkragar. Jag gör så för...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: a1agnlju
·
Foder & Strö Hej! Hur gör ni som enbart har en häst och köper in eget hö/hösilage? Aldrig haft så innan. Van vid att 4-5 hästar delar på balar med...
Svar
11
· Visningar
1 355
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 244
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp