Pris för inhyrd häst

Vackerpojkarna

Trådstartare
Hej!
Hur ser prisbilden ut för att ta emot en häst på låt säga 3 månader, all inclusive, dvs den som tar emot sköter allt kring hästen.
 
Beror helt på vad som ska ingå. Handlar det om träning och utbildning av hästen eller ska den bara stå på ett lösdrift och hänga i 3 månader utan något större engagemang, det är väldigt olika vad det är värt.
Typ bara ha det gott i 3 månader med lättare träning sporadiskt...
 
Jag har betalat 2+ moms för ponny och 3+ moms för storhäst när det gällt unghästar/avelsston som inte jobbas men som tas in för skoning etc som fakturerats direkt till mig
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
1 700
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
678
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
5
· Visningar
675
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp