Pris på denna häst?

Joyride

Trådstartare
Vad tycker ni är rimligt för denna häst: Sto, 7 år 162cm snygg model på häst. Bra stam.. Går 110hopp felfritt kapacitet för mer. LB dressyr med tre väldigt bra gångarter och Deb Ft oräd på terränghinder.
Trevlig häst utan olater.
:bump: :banana: :bump:
 
Oerhört svårt att svara på när man inte sett hästen, den skulle kunna ligga på allt mellan 60 och 100 tusen. Beror på vilken stam och teknik hästen har.
Ska du köpa den eller?!
 
jag hade nog inte givit över 60 000 för den, men sen beror det lite på vad det är för stam och ras på hene.

för som lb, 110 hoppning och debutant fälttävlan har jag ridit på min travare, och i dagens läge är det inte så stor effterfrågan på halvblod att man behöver betala en smäre förmögenhet för att hitta ett halvblod med bra stam och som har presterat bra.

men det är som sagt var bara jag som tycker det, vad du tycker hon är värd och vad du är bered att ge för henne är ju egentligen upp till dig. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 439
Senast: Fiorano
·
Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: sorbifolia
·
Ekonomi & Juridik Hejsan! Det måste väl vara fler än jag som märkt av den stora höjningen på hästarnas priser sedan Corona?! Jag letar efter en helt...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
1 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp