pris på försäkring

majola

Trådstartare
Hej!

Vad betalar ni per månad för en halvblodshäst (3 år) som är försäkrad i A1 (enkel veterinärvård + liv) för 40000:-?

Jag är mest intresserad av Folksam men om ni har hästarna i något anant bolag så är det ju spännande att få jämföra. Även försäkringsbelopp upp till 60000:- är av intresse. Hur mycket skiljer det egentligen.
 
Min är 3 år, hbl och försäkrad i AI i Folksam men bara för 25.000. Enkel veterinärvård. Jag betalar ca 325 kr/ månad (vet inte exakt).
 
If Skadeförsäkring

Jag betalar 1150 kr per halvår för A1 och veterinärvård 50.000kr.

Till min andra häst har jag sporthästförsäkring 50.000 med
vetvård 50.000 kr den kostar 2530 per halvår.

Billigt å bra!

:banana:/Frassa
 
har min försäkrad för A1 40.000 och utökad vet vård 40.000
kostar ca 3800 per år
 

Liknande trådar

Avel Fosterförsäkrar ni? Om ni gör det försäkrar ni i rätta livvärdet eller väljer ni bara veterinärvård? Kollade upp och om jag skulle...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 223
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hoppas någon här kan hjälpa mig med några frågor. Jag är inte så insatt i hundförsäkringar då jag bara har en hund och det är min...
2
Svar
29
· Visningar
3 700
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan hej, Är spekulant på en häst som är försäkrad väldigt basic, försäkringen har följt hästen sedan föl. Nuvarande ägare tog bara över den...
Svar
5
· Visningar
874
Hästmänniskan Hej! (Nu blev det här jättelångt.. Men om ni inte orkar läsa allt hoppa till där det står Alternativ 1) Till sommaren tar jag...
2
Svar
26
· Visningar
2 107
Senast: Supersalt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp