Pris på Globus Clic?

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Ska nog byta sadel nu pga att hästen har vuxit ur den. Har en Globus Clic dressyr, köptes för 10 månader sen, använd ca 7 månader. Pedantskött, inga repor etc. Vad ska jag ta för den? Köptes för 8500:- . Förslag? Har sett flera ligga ut för 7-7500 som varit använda ett halvår och de har ju sålts hur snabbt som helst...
 
Sv: Pris på Globus Clic?

ja globus sadlarna sjunker inte alls mycket i pris utan dem håller länge (förutom första stoppningen sägs det) och är riktigt bra sadlar!
Så sänk det nån tussing så ska du nog hitta nån köpare!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 952
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 005
Senast: QueenLilith
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
32 394
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 105
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp