Pris på Globus Clic?

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Ska nog byta sadel nu pga att hästen har vuxit ur den. Har en Globus Clic dressyr, köptes för 10 månader sen, använd ca 7 månader. Pedantskött, inga repor etc. Vad ska jag ta för den? Köptes för 8500:- . Förslag? Har sett flera ligga ut för 7-7500 som varit använda ett halvår och de har ju sålts hur snabbt som helst...

Sv: Pris på Globus Clic?

ja globus sadlarna sjunker inte alls mycket i pris utan dem håller länge (förutom första stoppningen sägs det) och är riktigt bra sadlar!
Så sänk det nån tussing så ska du nog hitta nån köpare!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
6
· Visningar
1 565
Senast: Murray
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
2 851
Senast: Milosari
·
  • Artikel
Dagbok Jag har aldrig skrivit i den här delen av forumet förut men det här är nog i allmänhet ett rätt dåligt diskussionsunderlag då det är så...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 030
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
4 792
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Namngivningstips..
  • Dressyrsnack 15