Pris på Globus Clic?

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Ska nog byta sadel nu pga att hästen har vuxit ur den. Har en Globus Clic dressyr, köptes för 10 månader sen, använd ca 7 månader. Pedantskött, inga repor etc. Vad ska jag ta för den? Köptes för 8500:- . Förslag? Har sett flera ligga ut för 7-7500 som varit använda ett halvår och de har ju sålts hur snabbt som helst...

Sv: Pris på Globus Clic?

ja globus sadlarna sjunker inte alls mycket i pris utan dem håller länge (förutom första stoppningen sägs det) och är riktigt bra sadlar!
Så sänk det nån tussing så ska du nog hitta nån köpare!

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
922
Senast: Angel
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är... 43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 835
Senast: Lobelia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 104
Senast: cewe
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 051
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II