Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Pris på Glucovett?

S

San Q

Jag har precis hittat ett ställe som tar 550:- för Glucovett (900g) + 130:- i frakt, d v s 680:- allt som allt. Är det ngn som vet om det är ett bra pris, eller var man kanske kan hitta det billigare?

Sv: Pris på Glucovett?

Jag har betalt 598 kr inkl frakt. direkt till återförsäljaren (tillverkaren?) i Helsingborg. Betalar i förskott och får paketet i lådan nästan med "vändande" post. Jättesmidigt. :bump:

S

somi

Sv: Pris på Glucovett?

Finns billigare, 463 kr för 900gr, 510 med frakt här.
Kan inte uttala mig om produkten men det ska innehålla liknande ingredienser som Flexijoint som jag har goda erfarenheter från, funkar bra på min hund som har konstaterad artros. Men han får även antiinflammatoriskt som stödmedicinering så 100% säker kan jag inte vara att det hjälper med enbart Flexin.
Mvh/Somi

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5532 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet hej allihopa! efter att ha luskat runt ett tag här utan konto och utan att posta något så känns det dags, vet att det kanske är lite...
Svar
2
· Visningar
179
Juridik&Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
293
Hästvård Min häst har känts stel och lite ovillig i ridningen senaste tiden. Har haft ut ET som har konstaterat att han har väldigt ont i nacken...
Svar
6
· Visningar
876
Hästmänniskan Vi behöver hitta en ny hovslagare, och fick kontakt med en tjej som sa att hon har 2 års erfarenhet, och jag tänkte OK, man kan vara bra...
Svar
7
· Visningar
1 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #6
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?