Pris på vaccinering?

I

Idka

Vad betalar ni för årlig vaccinering för kattpest och kattsnuva?
Vid en liten rundringning till vetrinärerna här fick jag reda på att två av vet. tog 350 kr och den tredje tog 250 kr, så den fick det bli. Eftersom jag har två kissar så blir det ju 200 kr mer för de andra vetrinärerna.

Tyckte 350 kr var rätt mycket, så jag tänkte höra vad ni får betala?
 
250:- hos alla veterinärer jag varit hos. Hos "min" vet får man dessutom rabatt när man vaccinerar kull, då tar han 200:-/unge.
 
300:- har jag för mig. Nu när jag ska vaccinera kattkull så blir det 300:- för första och 200:- för resten, dvs 300+200+200 för en kull med tre (som jag har).
 
Hej!

Vi betalar 300 kr/ katt men sedan får vi 100 kr rabatt/ medföljande katt te x.;

Vi har 5 katter och kostanden blir då 1100 kr....alltså 300 kr för en katt och 200 kr för de andra.....bra pris tycker jag :)

Mvh C + Gänget
 
Jag betalar 150 kronor när jag vaccinerar 1 katt.
Det brukar bli lite hipp som happ beroende på vad jag har i kontanter :)
Sist jag var i väg så chippade jag också men gången innan betalde jag 600 kronor för 5 vaccinationer :)
 
Betalar 150:-/katt, och då görs det hemma på mitt köksbord! Billigt och jädrans bekvämt!!! :D
 
Hos min förra veterinär kostade det 280kr/katt men hos min nya kostar det 225kr/katt.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 716
Senast: YlvaG
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
636
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 941
Senast: ako
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp