Bukefalos 28 år!

L

lojzan

Vad är ett rimligt pris på ett begangnat Morris&Nolan träns(sånt med pullargrimma) som är använt ca 2 år, i relativt bra skick, men mörknat en hel del (ljusbrunt), inklusive lädertyglar av samma märke?? :confused:
 
Kostar väl mellan 2500 - 3000 nytt, komplett (beror på var du köper det). Så minst en tusenlapp är skäligt om tränset inte skulle vara hemskt missvårdat. Själv skulle jag kunna sträcka mig till 1500, men så är jag lite kräsen. Köper helst nytt. Plånboken håller inte med dock :smirk:tänka mig Mörknar gör ju allt ljust läder.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
873
Senast: Fetaost
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 858
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 819
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp