R Ryver Trådstartare 19 Jan 2005 #1 Funderar på att köpa ett ryggstycke från Back on track. Någon som vet vad det kostar? Hittade inga priser på deras hemsida.
Funderar på att köpa ett ryggstycke från Back on track. Någon som vet vad det kostar? Hittade inga priser på deras hemsida.
ghost 19 Jan 2005 #2 Sv: Pris?? Jag har för mig att mitt gick på ca 700 kr från det här stället: BoT (Jag har inte varit inne och kollat priser nu... /// ghost
Sv: Pris?? Jag har för mig att mitt gick på ca 700 kr från det här stället: BoT (Jag har inte varit inne och kollat priser nu... /// ghost
domino 19 Jan 2005 #3 Sv: Pris?? Jag köpte mitt på Globen i november. Gav 620kr med 10% rabatt. Ordinarie pris är 690 kr.
HannaZ 19 Jan 2005 #4 Sv: Pris?? 690 kr. Köpte ett och klippte till sex paddar + att det blev lite över. Om man ska göra egna rekommenderas det dock att sy först och klippa sen, annarsa blir det besvärligt att få de olika lagren snyggt...
Sv: Pris?? 690 kr. Köpte ett och klippte till sex paddar + att det blev lite över. Om man ska göra egna rekommenderas det dock att sy först och klippa sen, annarsa blir det besvärligt att få de olika lagren snyggt...