Bukefalos 28 år!

Priser/Arvoden

Bellapops

Trådstartare
Är det någon här som är i reklambranschen?
Kanske någon i alla fall som vet vad en reklam/webbdesignbyrå tar för att skapa en sajt åt, låt oss säga en butik som säljer hästsportartiklar, en butik vilken som helst egentligen som inte är en vanlig mataffär utan mer åt detaljhandelshållet.

Inte allt för avancerad sajt, den ska inte innehålla en webbshop eller så, utan mer information om butiken dess sortiment osv.

Någon som har koll på vad det kostar att anlita en byrå som gör detta åt en, i Stockholmsområdet?
 
Sv: Priser/Arvoden

Hihi!!!
Ska du inte ha speciellt avancerade funktioner kan du nog fråga vilken hemmabyggare som helst...
Ge sedan lite varor från affären eller att man får handla till inköpspris så ska du se att det blir absolut billigare än att anlita folk till det...
Det är inte svårt att göra en sida... Det är bara bra bilder man ska ha... Och det får du ordna själv iaf...
 
Sv: Priser/Arvoden

Jag misstänker att du kan få betala ungefär vad som helst uppåt. Ett halvstort företag i bekantskapskretsen fick några "typsidor" designade (med tanken att resterande sidor kan designas utifrån dessa) för någonstans runt trettiotusen. Då var det ett ganska genomtänkt jobb, med fundering på vilka kunder de ville ha, vad som skulle funka för dem, etc - inte bara design utan även upplägget på sidorna, vad som borde finnas, etc. Själva byggandet av sidorna ingick inte, därmot. Förmodligen kan du hitta såväl mycket billigare som mycket dyrare.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 930
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
21 213
Senast: Hedinn
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 348
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp